Praca: asystent/-ka dyrektora, czeski

Wydział Promocji Handlu Ambasady Republiki Czeskiej w Warszawie / CzechTrade poszukuje pracownika do swojego biura w Warszawie na stanowisko Asystentki/Asystenta Dyrektora. Praca polega na wsparciu czeskich firm w Polsce, wyszukiwaniu kontaktów handlowych, opracowywaniu analiz rynku oraz ogólnym serwisie informacyjnym o Polsce i polskiej gospodarce dla czeskiego środowiska biznesowego.

Możliwość wyjazdów na spotkania do Czech i w Polsce, tłumaczenie konsekutywne spotkań biznesowych.

Przygotowanie i udział w targach branżowych w Polsce wspólnie z czeskimi firmami, stoiska narodowe.

Oczekiwania:

–        znajomość języka czeskiego na bardzo dobrym poziomie

–        bardzo dobra zdolność obsługi telefonicznej

–        przynajmniej podstawowa znajomość języka angielskiego

–        zdolność samodzielnej pracy nad przydzielonymi zadaniami

–        mile widziane doświadczenie z pracy w sektorze prywatnym – handel, obsługa klienta

Możliwość pracy na skrócony etat lub po okresie próbnym praca zdalna.

Pracodawcą jest podmiot czeski – centrala CzechTrade w Pradze.

W razie zainteresowania, prosimy o nadsyłanie CV pod adresem: warsaw@czechtrade.cz, koniecznie z kontaktem zwrotnym.

Rozpoczęcie pracy możliwe od 1.09.2017.

Posted in ogłoszenia, praca and tagged .