Praca: asystent/-ka dyrektora ze znajomością języka czeskiego

Wydział Promocji i Handlu Ambasady Republiki Czeskiej w Warszawie / CzechTrade poszukuje pracownika do swojego biura w Warszawie na stanowisko Asystentki/Asystenta Dyrektora. Praca polega na wsparciu czeskich firm w Polsce, wyszukiwaniu kontaktów handlowych, opracowywaniu analiz rynku oraz ogólnym serwisie informacyjnym o Polsce i polskiej gospodarce dla czeskiego środowiska biznesowego.

  • Możliwość wyjazdów na spotkania do Czech i w Polsce, tłumaczenie konsekutywne spotkań biznesowych.
  • Przygotowanie i udział w targach branżowych w Polsce wspólnie z czeskimi firmami, stoiska narodowe.
Oczekiwania:
  • znajomość języka czeskiego na bardzo dobrym poziomie,
  • bardzo dobra zdolność obsługi telefonicznej,
  • przynajmniej podstawowa znajomość języka angielskiego,
  • zdolność samodzielnej pracy nad przydzielonymi zadaniami,
  • mile widziane doświadczenie z pracy w sektorze prywatnym – handel, obsługa klienta.

Możliwość pracy na skrócony etat lub po okresie próbnym praca zdalna.

Pracodawcą jest podmiot czeski – centrala CzechTrade w Pradze.

W razie zainteresowania, prosimy o nadsyłanie CV pod adresem: warsaw@czechtrade.cz, koniecznie z kontaktem zwrotnym.

Rozpoczęcie pracy możliwe od 1.10.2018.

Posted in ogłoszenia, praca and tagged .