Specialist Customer Service with Slovenian

Szczegóły oferty pracy

ZADANIA:
  • Zapewnienie telefonicznego i mailowego wsparcia dla klientów w języku słoweńskim i angielskim, w tym obsługa zapytań dotyczących usług i produktów finansowych
  • Samodzielne procesowanie wszelkich zapytań klientów i partnerów, zgodnie z przyjętymi zasadami SLA
  • Aktualizowanie danych w systemach informatycznych (uwzględniające zmiany kontraktów, aktywację nowych usług i wszelkich zmian klienckich)
  • Zakładanie i utrzymywanie kont klienckich w systemach informatycznych, zgodnie z przyjętymi zasadami SLA
  • Aktywny udział we wdrażaniu nowych produktów i usług w firmie
  • Aktywny udział w projektach
  • Współpraca z innymi członkami zespołu
  • Współpraca z zespołem wsparcia technicznego
WYMAGANIA:
  • Ukończone studia wyższe lub student studiów zaocznych lub wieczorowych (praca w pełnym wymiarze czasu pracy)
  • Umiejętność swobodnej komunikacji w języku słoweńskim i angielskim (oba wymagane)
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta (słoweńsko- i anglojęzycznego)
  • Bardzo dobra znajomość produktów Microsoft (w szczególności pakietu MS Office), otwartość na pracę z nowo poznawanymi systemami/aplikacjami
  • Silne zorientowanie na klienta
  • Umiejętności organizacyjne
  • Doskonałe zdolności komunikacji i chęć rozwijania się w dynamicznym środowisku międzynarodowej firmy
OFERUJEMY:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Kartę sportową
  • Opiekę medyczną
  • Dodatek lunchowy
  • Dofinansowanie karty miejskiej
  • Work-Life balance i elastyczne godziny pracy

Link aplikacyjny: https://bit.ly/2kxLRON

Posted in ogłoszenia, praca.