Specjalista ds. Obsługi Klienta ze znajomością języka czeskiego

Spółka Passenger Rights jest właścicielem marki delayfix (delayfix.com). Tworzą ją doświadczeni specjaliści prawa, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem wspierają pasażerów w uzyskaniu odszkodowania.

W związku z rozwojem Spółki poszukujemy pracowników na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta ze znajomością języka czeskiego
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
  • Telefoniczna obsługa klienta
  • Udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usług
  • Współpraca z innymi działami firmy
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy
Oczekiwania:
  • Bardzo dobra znajomość języka czeskiego
  • Znajomość języka polskiego
  • Wysoka jakość obsługi Klienta
  • Zaangażowanie
  • Chęć do pracy
  • Optymizm
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne
  • Systematyczność i dokładność w wykonywaniu powierzonej pracy
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Samodzielność
  • Umiejętność obsługi komputera
Co oferujemy:
  • Zatrudnienie w renomowanej firmie będącej liderem na rynku
  • Formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich potrzeb: umowa o pracę lub zlecenie
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia
  • Możliwość zakupu Karty Multisport na preferencyjnych warunkach
  • Elastyczny czas pracy (poniedziałek – piątek oraz jedna sobota w miesiącu) dopasowany do Twojej dyspozycyjności
  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
  • Możliwość zdobywania i rozwoju kompetencji
  • Narzędzia niezbędne do pracy
  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • Niepowtarzalną atmosferę, pozytywne podejście oraz wzajemny szacunek – poznasz świetnych ludzi i staniesz się częścią zgranej załogi
  • Siedziba firmy w ścisłym centrum
  • Nielimitowany dostęp do kawy i herbaty
  • Spotkania, imprezy integracyjne
Jesteś zainteresowany? Prześlij nam swoje cv: k.tarkiewicz@delayfix.com
Posted in ogłoszenia, praca.