Spółka Passenger Rights jest właścicielem marki delayfix (delayfix.com). Tworzą ją doświadczeni specjaliści prawa, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem wspierają pasażerów w uzyskaniu odszkodowania.
W związku z rozwojem Spółki poszukujemy pracowników na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta ze znajomością języka czeskiego
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Telefoniczna obsługa klienta
- Udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usług
- Współpraca z innymi działami firmy
- Dbanie o dobry wizerunek firmy
Oczekiwania:
- Bardzo dobra znajomość języka czeskiego
- Znajomość języka polskiego
- Wysoka jakość obsługi Klienta
- Zaangażowanie
- Chęć do pracy
- Optymizm
- Wysokie umiejętności komunikacyjne
- Systematyczność i dokładność w wykonywaniu powierzonej pracy
- Umiejętność organizacji pracy
- Samodzielność
- Umiejętność obsługi komputera
Co oferujemy:
- Zatrudnienie w renomowanej firmie będącej liderem na rynku
- Formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich potrzeb: umowa o pracę lub zlecenie
- Atrakcyjny system wynagrodzenia
- Możliwość zakupu Karty Multisport na preferencyjnych warunkach
- Elastyczny czas pracy (poniedziałek – piątek oraz jedna sobota w miesiącu) dopasowany do Twojej dyspozycyjności
- Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
- Możliwość zdobywania i rozwoju kompetencji
- Narzędzia niezbędne do pracy
- Pracę w młodym, dynamicznym zespole
- Niepowtarzalną atmosferę, pozytywne podejście oraz wzajemny szacunek – poznasz świetnych ludzi i staniesz się częścią zgranej załogi
- Siedziba firmy w ścisłym centrum
- Nielimitowany dostęp do kawy i herbaty
- Spotkania, imprezy integracyjne