Szczegóły oferty pracy
ZADANIA:
- Zapewnienie telefonicznego i mailowego wsparcia dla klientów w języku słoweńskim i angielskim, w tym obsługa zapytań dotyczących usług i produktów finansowych
- Samodzielne procesowanie wszelkich zapytań klientów i partnerów, zgodnie z przyjętymi zasadami SLA
- Aktualizowanie danych w systemach informatycznych (uwzględniające zmiany kontraktów, aktywację nowych usług i wszelkich zmian klienckich)
- Zakładanie i utrzymywanie kont klienckich w systemach informatycznych, zgodnie z przyjętymi zasadami SLA
- Aktywny udział we wdrażaniu nowych produktów i usług w firmie
- Aktywny udział w projektach
- Współpraca z innymi członkami zespołu
- Współpraca z zespołem wsparcia technicznego
WYMAGANIA:
- Ukończone studia wyższe lub student studiów zaocznych lub wieczorowych (praca w pełnym wymiarze czasu pracy)
- Umiejętność swobodnej komunikacji w języku słoweńskim i angielskim (oba wymagane)
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta (słoweńsko- i anglojęzycznego)
- Bardzo dobra znajomość produktów Microsoft (w szczególności pakietu MS Office), otwartość na pracę z nowo poznawanymi systemami/aplikacjami
- Silne zorientowanie na klienta
- Umiejętności organizacyjne
- Doskonałe zdolności komunikacji i chęć rozwijania się w dynamicznym środowisku międzynarodowej firmy
OFERUJEMY:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Kartę sportową
- Opiekę medyczną
- Dodatek lunchowy
- Dofinansowanie karty miejskiej
- Work-Life balance i elastyczne godziny pracy
Link aplikacyjny: https://bit.ly/2kxLRON