Ambasada Republiki Chorwacji w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko
Asystent/ka administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- ogólne wsparcie administracyjne Ambasady
- komunikacja telefoniczna i mailowa z interesantami i partnerami Ambasady
- pisanie pism urzędowych w języku polskim i chorwackim
- uczestnictwo w organizacji spotkań, wydarzeń, wizyt koordynowanych przez Ambasadę
- uczestnictwo w organizacji podróży służbowych i imprez
- uczestnictwo w koordynacji kalendarza i harmonogramu działań
- przygotowanie raportów, analiz i prezentacji
- przygotowanie dokumentacji finansowej na potrzeby rozliczeń z urzędem skarbowym
- wykonywanie tłumaczeń z/na język chorwacki
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- znajomość języka chorwackiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację ustną i pisemną
- umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- dobra znajomość pakietu MS Office
- gotowość do uczenia się i poszerzania wiedzy
- umiejętności analityczne i dbałość o szczegóły
- obowiązkowość i sumienność, dobra organizacja pracy
- znajomość protokołu dyplomatycznego będzie dodatkowym atutem
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w języku chorwackim na adres: croemb.warszawa@mvep.hr
Termin składania zgłoszeń: 24.04.2023