Praca w Ambasadzie Republiki Chorwacji

Ambasada Republiki Chorwacji w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko

Asystent/ka administracji

Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:
  • ogólne wsparcie administracyjne Ambasady
  • komunikacja telefoniczna i mailowa z interesantami i partnerami Ambasady
  • pisanie pism urzędowych w języku polskim i chorwackim
  • uczestnictwo w organizacji spotkań, wydarzeń, wizyt koordynowanych przez Ambasadę
  • uczestnictwo w organizacji podróży służbowych i imprez
  • uczestnictwo w koordynacji kalendarza i harmonogramu działań
  • przygotowanie raportów, analiz i prezentacji
  • przygotowanie dokumentacji finansowej na potrzeby rozliczeń z urzędem skarbowym
  • wykonywanie tłumaczeń z/na język chorwacki
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe
  • znajomość języka chorwackiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację ustną i pisemną
  • umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • gotowość do uczenia się i poszerzania wiedzy
  • umiejętności analityczne i dbałość o szczegóły
  • obowiązkowość i sumienność, dobra organizacja pracy
  • znajomość protokołu dyplomatycznego będzie dodatkowym atutem

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w języku chorwackim na adres: croemb.warszawa@mvep.hr
Termin składania zgłoszeń: 24.04.2023

Posted in ogłoszenia, praca, wiadomości, wydarzenia and tagged .