Zadania:
- Bieżąca obsługa klienta w języku słoweńskim
- Obsługa klienta w ramach podstawowego wsparcia technicznego
- Współpraca z różnymi działami firmy m.in. z działem IT
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami firmy
Oczekiwania:
- Nie wymagamy doświadczenia technicznego – nasz Klient przeprowadza szkolenia z tego obszaru
- Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta
- Znajomość języka słoweńskiego na poziomie zaawansowanym – C1
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – B2
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office
Oferta:
- Praca całkowicie zdalna
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z pracodawcą
- Możliwość rozwoju zawodowego (pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych)
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Rozbudowany pakiet benefitów pozapłacowych (m. in. grupowe ubezpieczenie, zniżki na produkty partnerów firmy, karta sportowa)
- Dodatkowe dni wolne od pracy
Oferta dotyczy pracy stałej.
Prosimy o przesyłanie cv na adres pani Sylwii Graczyk: sylwia.graczyk@manpower.pl.