Harmonogram rekrutacji

Rekrutacja na studia slawistyczne 2021/2022

Studia pierwszego stopnia 07.06.-05.07.2021

Dodatkowe egzaminy sprawdzające znajomość języka na studia 2. stopnia 14.07.2021

Ogłoszenie wyników rekrutacji 19.07.2021

Przyjmowanie dokumentów od kandydatów

I termin: 20-22.07.2021

II termin: 23, 26.07.2021

III termin: 29-30.07.2021 

Druga tura rekrutacji

W dniu 10 sierpnia 2021 r. w systemie Internetowej Rekrutacji Kandydatów zostały rozpoczęte zapisy w ramach drugiej tury rekrutacji (sierpniowo-wrześniowej) na studia stacjonarne I i II stopnia, na których nie zostały wypełnione limity miejsc w pierwszym naborze. Rejestracja na ww. studia zakończy się 13 września br. Opłat rekrutacyjnych można dokonywać jeden dzień dłużej, tj. do 14 września.

Ogłoszenie wyników: 24 września 2021 r. Przyjmowanie dokumentów: 

  • I termin: 27-28 września 2021 r.
  • II termin (w przypadku niewypełnienia limitu miejsc w pierwszym terminie): 29-30 września 2021 r.

Harmonogram drugiej (sierpniowo-wrześniowej) tury rekrutacji na studia stacjonarne I stopnia i jednolite magisterskie, na których limit miejsc nie został wypełniony w pierwszym naborze (ewentualnie również studia niestacjonarne oraz II stopnia)*

Rozpoczęcie rejestracji na studia w systemie IRK 10 sierpnia 2021
Ostatni dzień rejestracji na studia w systemie IRK 13 września 2021
Ostatni dzień wnoszenia opłat rekrutacyjnych 14 września 2021
Ostatni dzień wprowadzania wyników przez kandydatów 17 września 2021
(Dodatkowe) egzaminy wstępne i rozmowy kwalifikacyjne (w tym sprawdzające znajomość języka polskiego) 20-22 września 2021*
Ogłoszenie wyników rekrutacji 24 września 2021
Przyjmowanie dokumentów od kandydatów 27-28 września 2021

kolejny termin w przypadku niewypełnienia limitu miejsc:

29-30 września 2021

 

Termin egzaminów z języka polskiego dla cudzoziemców oraz o egzaminów z języków kierunkowych dla osób, które nie mogą udokumentować swojej znajomości języka na poziomie co najmniej B2.- 22 września.

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt za pośrednictwem wiadomości w IRK lub na mail rekrutacyjny rekrutacjaiszip.polon@uw.edu.pl

Wszystkie informacje do tyczące rekrutacji na Uniwersytet Warszawki znajdują się na stronie: www.rekurtacja.uw.edu.pl

Rejestracja w systemie IRK

Dokumenty, które należy złożyć:

  1. Świadectwo dojrzałości lub jego uwierzytelniony odpis ORAZ jego KSEROKOPIĘ. Kserokopia zostaje u Komisji.
  2. ANKIETA osobowa WYDRUKOWANA z osobistego konta w IRK i PODPISANA przez kandydata (dostępna na koncie rejestracyjnym kandydata, w „Zgłoszeniach rekrutacyjnych”, pod kierunkiem studiów, na który kandydat dokonał zapisu, pod linkiem „Dokumenty i dalsze kroki”).
  3. PODANIE o wydanie Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (ELS) wydrukowane z osobistego konta w IRK i PODPISANE przez kandydata – o ile kandydat nie posiada już ELS (dostępna na koncie rejestracyjnym kandydata, w „Zgłoszeniach rekrutacyjnych”, pod kierunkiem studiów, na który kandydat dokonał zapisu, pod linkiem „Dokumenty i dalsze kroki”).
  4. Dowód uiszczenia OPŁATY z ELS (o ile kandydat nie posiada ELS) [więcej informacji: http://rekrutacja.uw.edu.pl/elektroniczna-legitymacja-studencka-els/]
  5. OŚWIADCZENIE o zapoznaniu się z wysokościami opłat za usługi edukacyjne (dostępna na koncie rejestracyjnym kandydata, w „Zgłoszeniach rekrutacyjnych”, pod kierunkiem studiów, na który kandydat dokonał zapisu, pod linkiem „Dokumenty i dalsze kroki”).
  6. DEKLARACJA wyboru języka (do pobrania tutaj: DEKLARACJA_WYBORU-JĘZYKA – studia I stopnia 2020-21)
PONADTO:

LAUREACI OLIMPIAD I KONKURSÓW:

  • zaświadczenie o uzyskanym tytule laureata lub finalisty olimpiady stopnia centralnego – w przypadku olimpijczyka korzystającego z całkowitego zwolnienia z postępowania kwalifikacyjnego lub jego części
  • zaświadczenie o uzyskanym tytule laureata konkursu międzynarodowego, konkursu ogólnopolskiego lub organizowanego przez uczelnię, który brany jest pod uwagę w postępowaniu kwalifikacyjnym

CUDZOZIEMCY:

  • potwierdzenie legalizacji pobytu w przypadku cudzoziemców przebywających na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • dokument potwierdzający uprawnienia do podjęcia studiów bez odpłatności – w przypadku cudzoziemców
  • honorowany przez UW dokument potwierdzający znajomość języka polskiego – na studia prowadzone w języku polskim
SKŁADANIE DOKUMENTÓW PRZEZ OSOBY TRZECIE
  • upoważnienie imienne dla osoby składającej dokument
  • informacja nt. przetwarzania danych osobowych PODPISANĄ przez osobę upoważnioną.

wzory do pobrania: http://rekrutacja.uw.edu.pl/files/pdf/upowaznienie_klauzula_dokumenty.pdf

UWAGA! Dokumenty wydrukowane z IRK muszą być PODPISANE przez KANDYDATA

WYTYCZNE ZWIĄZANE ZE STANEM EPIDEMIOLOGICZNYM W POLSCE:

  1. W celu złożenia dokumentów może przyjść wyłącznie osoba zdrowa.
  2. Kandydat / osoba upoważniona nie może przyjść złożyć dokumentów, jeśli przebywa w domu z osobą na kwarantannie lub izolacji w warunkach domowych albo sama jest objęta kwarantanną lub izolacją w warunkach domowych.
  3. Osoba towarzysząca nie może wejść z kandydatem do budynku z wyjątkiem sytuacji, kiedy kandydat wymaga pomocy np. w poruszaniu się.
  4. Kandydaci nie mogą wnosić ze sobą zbędnych rzeczy.
  5. Do budynku mogą wejść wyłącznie osoby z zakrytymi ustami i nosem. Kandydaci, którzy ze względów zdrowotnych nie mogą zakrywać ust i nosa maseczką, mogą nosić przyłbicę.
  6. Przy wejściu do sali kandydat (albo osoba upoważniona do złożenia dokumentów lub osoba wspomagająca kandydata) powinien poinformować komisję rekrutacyjną, że choruje na alergię albo inne schorzenie, którego objawami mogą być kaszel, katar lub łzawienie. Członkowie komisji rekrutacyjnej muszą posiadać taką wiedzę, aby nie interpretować takich objawów w przypadku danego kandydata jako objawów „niepokojących”.
  7. Prosimy o unikanie grupowania się i zachowanie odstępu co najmniej 1,5 metra.
  8. Prosimy o przynoszenie pełnego kompletu dokumentów, z kserokopiami itp. – to ważne, żeby ograniczyć czas składania dokumentów i przebywania w budynku.
  9. Prosimy o przyniesienie ze sobą własnego długopisu.
Posted in ogłoszenia, ogłoszenia sekretariatu.