Wydział Promocji i Handlu Ambasady Republiki Czeskiej w Warszawie / CzechTrade poszukuje pracownika do swojego biura w Warszawie na stanowisko Asystentki/Asystenta Dyrektora. Praca polega na wsparciu czeskich firm w Polsce, wyszukiwaniu kontaktów handlowych, opracowywaniu analiz rynku oraz ogólnym serwisie informacyjnym o Polsce i polskiej gospodarce dla czeskiego środowiska biznesowego.
- Możliwość wyjazdów na spotkania do Czech i w Polsce, tłumaczenie konsekutywne spotkań biznesowych.
- Przygotowanie i udział w targach branżowych w Polsce wspólnie z czeskimi firmami, stoiska narodowe.
Oczekiwania:
- znajomość języka czeskiego na bardzo dobrym poziomie,
- bardzo dobra zdolność obsługi telefonicznej,
- przynajmniej podstawowa znajomość języka angielskiego,
- zdolność samodzielnej pracy nad przydzielonymi zadaniami,
- mile widziane doświadczenie z pracy w sektorze prywatnym – handel, obsługa klienta.
Możliwość pracy na skrócony etat lub po okresie próbnym praca zdalna.
Pracodawcą jest podmiot czeski – centrala CzechTrade w Pradze.
W razie zainteresowania, prosimy o nadsyłanie CV pod adresem: warsaw@czechtrade.cz, koniecznie z kontaktem zwrotnym.
Rozpoczęcie pracy możliwe od 1.10.2018.