Dyżury pracowników

Dyrektor Instytutu:

dr hab. Patrycjusz Pająk
wtorki godz. 10.00-11.30

Zastępca dyrektora ds. finansowych i ogólnych:

dr hab. Robert Kulmiński
wtorki godz. 9:00-10:30

Kierownik studiów:

dr Maciej Falski
czwartki godz.11:00-13:00

 

DYŻURY

Dzień

Godzina

Forma zdalna

1. prof. dr hab. Zbigniew Greń      
2. dr hab. Danuta Sosnowska, prof. ucz      
3. dr hab. Magdalena Bogusławska piątek 13:30-15:00 po uprzednim umówieniu się mailowym: m.boguslawska@uw.edu.pl
4. dr hab. Marcin Filipowicz      
5. dr hab. Iliana Genew-Puhalewa      
6. dr hab. Elżbieta Kaczmarska      
7. dr hab. Robert Kulmiński wtorek  11:30-13:00 po uprzednim umówieniu się mailowym: r.kulminski@uw.edu.pl
8. dr hab.  Patrycjusz Pająk      
9. dr Marta Cmiel- Bażant poniedziałek 15:00-16:30 po uprzednim umówieniu się mailowym: m.cmiel@uw.edu.pl
10. dr Ignacy Doliński wtorek 13:15-14:45 po uprzednim umówieniu się mailowym: i.m.dolinski@uw.edu.pl
11. dr Maciej Falski      
12. dr Milena Hebal-Jezierska poniedziałek 9:45-11:15 meet.google.com/mpx-uhbm-yek
13. dr Anna  Kobylińska wtorek 13:00-14:30 po uprzednim umówieniu się mailowym: a.kobylinska@uw.edu.pl
14. dr Joanna Królak środa 13:15-14:45 po uprzednim umówieniu się mailowym: joanna.krolak@uw.edu.pl
15. dr Viera Luptáková środa 9:45-11:15 po uprzednim umówieniu się mailowym: v.luptakova@uw.edu.pl
16. dr Jerzy Molas wtorek 13:30-15:00 meet.google.com/drd-ezju-vwy
17. dr Daniela Pelčáková     po uprzednim umówieniu się mailowym: daniela.pelcakova@uw.edu.pl
18. dr Sylwia Siedlecka środa 11:00-12:30 meet.google.com/knn-awyi-afb
19. dr Jasmina Šuler-Galos      
20. mgr Yordanka Ilieva-Cygan piątek 13:15-14:45 po uprzednim umówieniu się mailowym: y.ilieva-cygan@uw.edu.pl
21. mgr Anna Jakubowska piątek 11:15-12:15 meet.google.com/mmi-rbso-iwu
22. mgr Gordana Kešina poniedziałek 11:30-13:00 po uprzednim umówieniu się mailowym: gkeska@gmail.com
23. mgr Angelika Kosieradzka      
24. mgr Teresa Piotrowska-Małek      
25. mgr Tijana Stojanović czwartek 11:30-12:30 po uprzednim umówieniu się mailowym: t.stojanovic@uw.edu.pl
26. mgr Janusz Szablewski      

Prosimy o kontakt mailowy z pozostałymi pracownikami Instytutu:

Sekretariat

faks: (+ 48) 552 15 22

Sekretariat ds. studenckich
mgr Katarzyna Andrzejewska
tel.: 22 55 20 546
 
poniedziałek – praca zdalna, godz. 9.00 – 16.00, kontakt mejlowy
wtorek – praca stacjonarna, godz.10:00 – 13:00, kontakt osobisty, telefoniczny i mejlowy
środa – praca stacjonarna, godz. 10.00 – 13.00, dzień wewnętrzny
czwartek – praca stacjonarna, godz.10:00-13:00, kontakt osobisty, telefoniczny i mejlowy
piątek – praca zdalna, godz. 9.00 – 16.00, kontakt mejlowy
Sekretariat ds. pracowniczych i administracyjnych
Katarzyna Karwowska
tel.: 22 55 20 311
           slavist@uw.edu.pl
 
poniedziałek – praca zdalna, godz. 9.00 – 16.00, kontakt telefoniczny (numer zastrzeżony) i mejlowy
wtorek – praca stacjonarna, godz.9:00 – 14:00, kontakt osobisty, telefoniczny i mejlowy
środa – praca stacjonarna, godz.9:00 – 14:00, dzień wewnętrzny, kontakt telefoniczny i mejlowy
czwartek – praca stacjonarna, godz.9:00 -14:00, kontakt osobisty, telefoniczny i mejlowy
piątek – praca zdalna, godz. 9.00 – 16.00, kontakt telefoniczny (numer zastrzeżony) i mejlowy

Biblioteka ISZiP

Czynna we wtorki, środy i czwartki, godz. 10:00-14:00

Uprzejmie informujemy, że od 15.09.2020 do odwołania Biblioteka ISZiP działa w ograniczonym zakresie. Czynna jest wyłącznie wypożyczalnia – we wtorki, środy i czwartki w godz. 10.00 – 14.00. W tych dniach od godz. 14.00 do 16.00 pełniony jest dyżur telefoniczny pod telefonem (22)55 20 549. Natomiast w poniedziałki i piątki – dyżur internetowy w godz. 9.00-16.00 pod adresem e-mail: bibslav.polon@uw.edu.pl lub z.klos@uw.edu.pl.
Czytelnicy proszeni są o elektroniczne składanie zamówień na książki – z dokładnym podaniem autora, tytułu oraz sygnatury – na podane wyżej adresy e-mail.
Katalog dostępny on-line.
Odbiór oraz zwrot wypożyczanych pozycji w dniach pracy Biblioteki. Istnieje też możliwość przesłania ich pocztą na adres Biblioteki (na koszt zwracającego).
W wyjątkowych sytuacjach, kiedy istnieje konieczność skorzystania ze zbiorów na miejscu, prosimy o wcześniejszy kontakt e-mailowy lub telefoniczny z Biblioteką: (22)55 20 549.

Bibliotekarze i Czytelnicy zobowiązani są do stosowania zaleceń GIS, przestrzegania Zarządzenia Nr 105 Rektora Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 21 maja 2020 r. w sprawie zagrożenia zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 i stosowania się do „Nowych zasad wchodzenia na Wydział Fizyki UW od 25 maja br.” wydanych przez Dziekana Wydziału Fizyki.

Do odwołania działalność Biblioteki będzie ograniczała się do przyjmowania zwrotów oraz wypożyczania elektronicznie zamówionych książek.